Seminários doutorais em Ciências da Comunicação e Estudos Culturais com Cristina Ponte

📅 No dia 5 de abril realizar-se-ão mais duas sessões do ciclo de seminários doutorais em Ciências da Comunicação e Estudos Culturais.

A sessão sobre “IRAMUTEQ”, com Luiza Lins, do CECS, terá lugar às 10h00 no Laboratório ICS 0.06.

📚Já à tarde, pelas 14h30, na Sala de Atos, realiza-se a sessão “Investigação sobre crianças, jovens e meios de comunicação”, com Cristina Ponte, coordenadora do ICNOVA, da Universidade NOVA de Lisboa.

-—

🚸Doctoral seminars on IRAMUTEQ and research into children, young people and the media

📲Two more sessions of the cycle of doctoral seminars in Communication Sciences and Cultural Studies will be held on 5 April.

The session on “IRAMUTEQ”, with Luiza Lins, from the CECS, will be held at 10am in the ICS Laboratory 0.06.

📚In the afternoon, at 2.30pm, in the Sala de Atos, the session “Research on children, young people and the media” will be held, with Cristina Ponte, from NOVA University Lisbon.

#mediastudies#seminar#children#youngpeople#adolescentandmedia#internet#digitalworld#research#icnova#unl#novafcsh